“Alja, a mi lahko samo nekaj na hitro poveš?”
To je vprašanje, ki ga vsak odvetnik sliši večkrat na dan. In, iskreno, najbolj osovraženo. Pa niti ne zato, ker gre za žicanje zastonj nasvetov, ampak, ker je vprašanje oz. predstavitev problema praviloma napačna, posledično pa tudi odvetnikov odgovor.
Z veseljem pa na hitro odgovorim strankam, s katerim imam že vzpostavljen dolgoročni odnos, ker jih poznam, poznam njihovo poslovanje in tudi njihove vrednote in kulturo podjetja.
Storitev “odvetnica na kli(c)k” je vzpostavitev dolgoročnega sodelovanja, vsaj 1 leto in zakup vsaj 5 ur mesečno.
V prvih 5 urah se z vami že precej dobro spoznam skozi vaš prvi izziv, ki ga želite rešiti z mano in je obenem razlog, zaradi katerega ste se name sploh obrnili. Izzivi so običajno generični in tu ne potrebujem veliko, da vidim, v čem je problem, vaš način poslovanja, vaše vrednote, vaši strahovi, kultura podjetja, ki jo želite uveljaviti, pa je specifična za vsakega od vas.
Skozi nadaljnje sodelovanje z vami, spoznam vašo ekipo, poveste mi, kakšni so vaši kratkoročni, srednjeročni in dolgoročni cilji, ali se želite širiti v tujino, ali imate težave z uveljavljanjem discipline delavcev, ali vas ima en inšpektor “na piki” in vas obiskuje zadnje 3 leta vsako leto? Imate zastarele pogodbe o zaposlitvi in sistemizacijo, ki ne odraža realne organizacije podjetja? So vaše pogodbe z dobavitelji za vas slabe in bi želeli spremeniti pogoje sodelovanja? Morda jih sploh ne razumete? Želite končno imeti predlog pogodbe o poslovnem sodelovanju, ki je vaša in sestavljena v vašo korist? Imate težave z uveljavljanjem reklamacij vaših kupcev? Se vam zdi, da zlorabljajo svojo pravico pa niste prepričani in ne veste, kako to preveriti? Niti kave ne morete spiti v miru, ne da bi vam kdo od zaposlenih očital, da zlorabljate njegove osebne podatke s tem, ko ga pokličete, zakaj je (ponovno) odsoten? Ne veste, zakaj sploh imate splošne pogoje poslovanja, čemu služijo in ali so sploh obvezni?
Na vsa ta vprašanja vam odgovorim tako, da bo odgovor (rešitev) pisana vam na kožo:
– Če želite uvesti strožje ukrepe, bomo strogi, dokler ne bo ekipi jasno, da ni več popuščanja.
– Če želite ostati mirni in suvereni, ko bo na vrata ponovno potrkal “tisti” inšpektor, boste z mano mirni in suvereni.
– Če se zaposleni zavedajo zgolj svojih pravic, jim boste z mojo pomočjo umirjeno predstavili tudi njihove obveznosti.
– Če želite, da bodo splošni pogoji poslovanja za vas koristni in vam olajšali poslovanje, vam jih bom pregledala in posodobila tako, da vam olajšam poslovanje.
– Če oddelek servisa sprejema kar “vse reklamacije po vrsti” in imate nato težave z dobavitelji ali proizvajalci in reklamacije na koncu rešujete iz lastnega žepa, bom oddelek servisa poučila, kako pravilno ravnat, vzpostavili bomo protokole in, kar je najpomembneje,
– za vas bom vselej le klic (telefon) ali klik (e-pošta) stran.
Takšen način sodelovanja vnese v vaše poslovanje pravno varnost, suverenost in vam omogoči, da se osredotočate na svoj biznis, pravni del pa prepustite meni.
Jaz postanem vaša kontaktna točka za komunikacijo z inšpektorji, zaposlenimi, kupci, poslovnimi partnerji… Nase prevzamem stres, ki vam ga povzročajo predpisi 😉
In vse to brez sodišča! Včasih je pravdanje nujno, v idealnem poslovanju, h kateremu stremim za svoje stranke, pa vselej skrajno sredstvo. Sodišče “krade” čas in denar vsem, razen vašim odvetnikom. Za nas je to poklic in glede na to, da smo si ta poklic izbrali, nam pravdanje ne povzroča preglavic. Vendar pa pravdanje ni vaš poklic, zato pri svetovanju vselej dajem prednost preventivi.
In, ja, včasih vam bom rekla, da vaša ideja ni ok. Da nekoga ne morete odpustit, ker se boste zašili. Da nečesa ne delate prav. Ponudila vam bom alternative, končna odločitev pa je vselej vaša. Ne glede na to, kakšna bo, vam bom krila hrbet.
Dovolite, da vam svetujem.
Če želite sodelovati z mano, mi pišite na info@aljafakin.si. Za leto 2024 imam odprta 3 mesta za nove stranke, ki želijo z mano dolgoročno sodelovati.