Skip to content Skip to footer

“Mami, ali ste odvetniki bogati?”

Jaz: “🤦‍♀️”

V nasprotju s splošno razširjenimi stereotipi, ti poklic odvetnika ne prinese instant bogastva.

Zanj moraš garati enako, kot v kateremkoli drugem poklicu. Tudi naše poslovanje je v določeni meri okrnjeno zaradi izrednih razmer in tudi mi se sprašujemo o prihodnosti naših pisarn, pri tem pa seveda upamo na najboljše.

Malo znano dejstvo o odvetnikih je, da se odvetniki ne smemo oglaševati. Ne smemo se hvaliti z dobrimi odzivi naših strank. Ne smemo zbirati in objavljati priporočil zadovoljnih strank. Ne smemo razlagati o svojih uspešnih primerih ali odmevnih sodelovanjih. Tudi v medijih moramo nastopati zadržano in se ne izpostavljati po nepotrebnem. Ne smemo obljubljati popustov, ne smemo zastonj opravljati storitev.

Zato je odvetnikom v teh časih dejansko težko, ker poslovno je sedaj čas za dober marketing in popuste, mi pa smo tukaj zelo omejeni. Skladno z omejitvami se tako vsak znajde po svoje.

Ne razumem pa vojnega dobičkarstva med odvetniki.

V poplavi informacij in dobronamernih nasvetov opažam stanovske kolege, ki na družbenih omrežjih nastopajo senzacionalistično, objavljajo prispevke, ki imajo odmevne naslove, obljubljajo skoraj revolucionalistične storitve in podobno. Dragi kolegi, vsak po svoje in ne, ne mislim vas nikomur tožit, ampak, kot bi rekla moja 4-letnica: “Resno?!?”

Dragi bralci, drage stranke: če je nekaj prelepo, da bi bilo res, potem žal ni res. Odvetniki nismo čarovniki, nismo vedeževalci in tudi revolucionarji ne bi smeli biti. Ne nasedajte slepo raznim obljubam. Odvetniški nasvet je podoben zdravnikovemu ali duhovnikovemu – težko je dati enega, ki ustreza vsem. Zato vsak prispevek opremimo z disclaimerji. Ne zato, ker bi se “skrivali” ali ne želeli prevzemati odgovornosti, ampak ravno zato, ker se je zavedamo in jo prevzemamo.

Ostanimo zdravi!

Posvet: info@aljafakin.si